11 juni 2010

Hej ni!
Sitter här och tar det lugnt, lyssnar på lite musik och skriver med folk på msn. Har haft en bra dag idag som började i Harmånger med Denise på Backens skolavslutning. Den fortsatte i Hudik där jag först åt en skagenmacka inne på Fyren, och sedan mötte jag Jenny på station för att gå och leta blommor och efter det kollade vi på studenterna! Herregud vad kul, säger jag bara, vill också ta studenten!! Jenny for hem till Henrik ganska tidigt, så jag var själv i en timme ungefär, men som tur vad kom Jocke en stund och sällskapade med mig! Efter det gick jag till station och väntade på bussen.
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och sedan for jag till Jättendal med mamma och pappa för att käka, jättegott där, chickenbits åt jag! Jenny och jag som kommer bosätta oss där tror jag, haha ;-)
När vi kom hem igen kollade jag lite på tv med pappa, sen dammsög jag, och efter det satte jag mig här. Snart ska jag ta med mig min lakrits-bilpåse upp på rummet och kika på Gilmore Girls, jag är på sista säsongen nu så jag sörjer mig igenom den! Någon som har tips på vilken serie man kan följa sedan?! Tycker om att ha en serie att följa, även fast jag inte alls kollar så ofta!

Puss hej!
(Bilder från Backens skolavslutning och studenttåget i Hudik!)









Vi var lite busiga :-)





Allmänt | |
Upp