29 mars 2010

Hej!
Sitter här och lyssnar på musik och sjunger, försöker komma på bättre humör. Kanske blir bättre när jag får lite mat i mig. Var ju ett tag sen jag slängde in ett blogginlägg -igen- så jag tänkte passa på nu när jag ändå inte har nåt annat för mig. Börjar iallafall bli så otroligt skolleds nu, så jag ser starkt fram emot ett påsklov nu! Inga planer ännu, förutom en pokerkväll igen, det gillas starkt!

Har även varit tillsammans i över en månad med Jesper nu, och det känns som att det tagit jättelång tid! Men vad jag har för mig så brukar det vara så de första två tre månaderna, sen bara smäller det till ungefär. Jag tycker att vi har det otroligt bra, och jag är glad att jag har honom!

Det var ju fest i lördags på Gällstagården, Julia som fyllde 15! Gick dit med Jesper och Josefine, sen så träffade jag annat bra folk där. Tyckte det var bra mest hela tiden, men tydligen slutade det med bråk som vanligt, hörde jag... Så himla synd att folk bara inte kan låta varandra vara och ha kul istället!

Iallafall så kan jag inte få nog av den här låten, rösten i början kan man ju dö av!
http://open.spotify.com/track/5dRQUolXAVX3BbCiIxmSsf

Nu har jag inget mer att säga tror jag, vi hörs och ses, puss!
Allmänt | |
#1 - - Pauilicious:

försök o ha mer bilder så blir det roligare o läsa! :D

#2 - - Ahqcjbzevyyvezbjcqha:

Great .Now i can say thank you!

Upp