Ååååå

Såg nyss klart Dear John!
Otroligt fin film, men jag förstod inte slutet!! Allting var jättebra, tills slutet kom och jag förstår inte om det blev som jag ville, eller om det blev som jag inte ville! Måste titta runt på Internet för att se om det står någon förklaring någonstans!
Men filmen är verkligen värd att se, kom tårar flera gånger för mig!
Allmänt | |
#1 - - natta:

åhnej va jobbigt när man inte förstår slutet :/

#2 - - Anna:

Min kompis och jag skulle ha tittat på den, skulle du rekommendera? :)

#3 - - malin [fotoblogg]:

sv: ja det tycker jag du ska köpa, verkligen ett jättebra fynd :)

#4 - - jenna:

sv: den fungerade faktist bättre än vad jag trodde :)



okejokej(:

#5 - - S A N N E:

fin blogg du har (:

#6 - - josefine:

sv: haha, jaaa det tycker jag :D

#7 - - josefine:

Tänkte bara nämna att min blogg fyller ett år idag, och önska er en bra dag!

#8 - - dannie:

men det gör inget för den var skit ball :D okej, jag har spelat gitarr men jag tröttnade.. haha!



Allt bra med dig ? PUSS

Upp