Du måste sakta ner nu, du står för nära kanten.

Det finns vissa saker som jag inte kan göra något åt som gör mig lite deprimerad. Men det är livets gång och det är bara att acceptera.

Då får jag istället tänka på att det tillexempel är onsdag imorgon och det betyder bara en sak och det gör mig lyyyycklig, så lycklig så jag verkligen längtar sönder!!!!! Känns sjukt, men så äre. Det är bara bäst bäst bäst bäst bäst bäst och jag blir helt pirrig av tanken hihihi!

Sen kan jag också tänka på att det snart är vår, och det är ju helt klart hur skönt som helst. Bara veta att sommaren alldeles strax är här! Då kan man börja planera på allvar, allting man tänker ha för sig på sommaren! Bada, sola, slappa, umgås med underbart folk, käka pizza, spela massvis med fotboll, festa, leva livet!

Faaaantastiskt!

Allmänt | |
Upp