Ny bil?

Efter helgen har jag nu känt att jag också vill ha en lite "häftigare" bil. En som skiljer sig lite från mängden. Visst, jag skulle kunna lägga ner enormt med pengar på min s40 och fixa den så den sticker ut, men det är det inte värt. Då köper jag hellre en som redan är påbörjad och som jag sen kan fixa till lite smått själv när jag känner för det. 
 
Satt och tittade runt på blocket och blev KÄR!! GUD vad den här bilen skulle passa mig perfekt!!!! (Snott bilderna från blocketannonsen. Och nej, jag har inte sett bilen i verkligheten så vet ju egentligen inte om den är fin, men på bilderna är den amaziiing!!)
Allmänt | |
#1 - - denise:

jaa e riktigt nöjd med den!!:D nej känner mig som största mesen nu som var så nervös innan haha!! kändes ju knappt!!:) är jättepepp på att göra nästa!:D

Upp