Gott nytt år!

Eftersom jag inte bloggat något i år är det inte många som vet vad jag gjort under 2014 så tänkte sammanfatta litegrann. Tar några frågor från en lista jag hittade.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började plugga till sjuksköterska på Högskolan i Gävle.
Jag blev förälskad i hundar.
Jag var på roadtrip genom Sverige med Peder.
Hade min första VFU på sjukhuset där jag fick prova massvis som jag aldrig gjort förut så som ta venprover, sätta PVK, sätta dropp osv.
Första året sen 2010 som jag inte var utomlands. Från 2010 tills juli 2013 hann jag vara utomlands 5 gånger. Har saknat det i år...
Tränade i snitt varannan dag.
 
 
 
Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Som sagt, utomlandsresa och det är ju redan bokat!
Vill ha mer vältränad kropp men det kommer så fort jag blir frisk igen.
En egen hund!!! Men det är jag smart nog att förstå att det inte kommer inträffa.
Längdskidåkning.
Energi!! Blir helt slut nu när man pluggar, har ingen ork över till annat. 
 
 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, det önskar man ju alltid när man är inne i det flowet.
Hittat på roliga saker men både tiden och pengarna begränsar ju....
Tagit vara på sommaren mer.
 
Tycker du att 2014 har varit ett bra år?
Det är på två vis. Jag är överlycklig över att jag klarat ett år av min treåriga utbildning men det är tråkigt att jag inte hunnit jobba så mycket på grund av den.
Jag tycker det över lag är tråkigt att jag blivit äldre. Allt var roligare när man var typ 13.
Men jo, året har varit helt okej även om det inte har hänt så mycket. Dagarna har mest varit: plugga, träna, äta, kolla tv, sova och sen har det sett ut så vecka ut och vecka in.
Allmänt | |
Upp