22 september

Hej!
Blev ni överraskade? Det blev jag iaf. Ett till inlägg!
Sitter och lyssnar på Bangles - Eternal Flame, gillar den låten rätt mycket faktiskt.

Idag hade vi kortdag, så jag for hem med kvart över tolv-bussen. När jag kom hem så satte jag mig och fikade, och sen så gick jag upp och städade rummet! Bäddade om och dammsög och allt, känner mig rätt duktig faktiskt.
Bara det att jag märkte att jag nästan dödat en av mina blommor.. Nästan alla blad har ramlat av, men jag hoppas att dom växer ut igen om jag börjar sköta den igen.

Ikväll 20,00 är det dans igen, det är sjukt vad veckorna går fort! Och om tre månader är det jul också...



Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag slutar här. Skriver nog imorn också. Puss.



Måste säga att jag verkligen vill ha sommar nu!

Allmänt | |
Upp