8 juni 2010

Hej där!
Sitter på skolan nu och väntar på att lektionen ska börja, åkte med åttabussen till skolan istället för niobussen, och jag börjar fem över elva, så det är lite halvdrygt, men då kan jag iallafall ägna lite tid åt att spela Treasure Isle på Facebook eftersom jag inte kan göra det hemma! Igår hade vi presentation i Hörsalen om våra företagsprojekt, det gick jättebra (tror jag?)! På kvällen igår åkte jag och Josefine och solade, skönt! Det är ju ingen sol ute, så nåt måste man ju göra!
Idag ska jag med Jenny hem efter skolan och då äter vi, sen tar vi en buss till Hudik igen för att vänta på skjuts  till Enånger där vi spelar match ikväll. Undrar hur det kommer gå för mig med tanke på att jag är sjuk fortfarande, får försöka ta det lugnt. Egentligen kan jag inte ta det lugnt även fast jag är sjuk, men det är ju lätt värt ett försök, tränade inte på hela förra veckan, måste röra på mig!

Om 2 dagar slutar vi!!!!!!!!!! Jag längtar sönder!! Och på fredag ska jag åka till Backens och kolla på avslutningen där! Längtar till dess också! Josefine ska ju sjunga två låtar och iallafall en av dom låter jättebra när hon sjunger! Det är hon, Erika, Hanna, Elise och en till som jag inte kommer på namnet på, som ska sjunga den låten. Lyssnar varenda dag hemma när Josefine sjunger, hon är så duktig!
Oj vad beröm det blev till Josefine nu, men men, det är hon värd. :-)

Ska gå och kolla om Jenny har kommit nu, skriver kanske mer ikväll, annars skriver jag nog imorgon. Fast det är tvek på om jag skriver imorgon också, eftersom vi har match då med. Trots allt hemmamatch men! :-) Pusshej!
Allmänt | |
Upp