26 maj 2010

Hej där!
Sitter på skolan nu, ska ha engelska om 10 minuter. Märker att jag varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, vet inte varför det blivit så, men men.
I måndags var jag och Denise på styrketräning, härligt! Hade möte om 5 juni också innan det.
Igår hängde Jenny med mig hem från skolan för det var match i Bergsjö på kvällen, vi spelade riktigt dåligt och förlorade med 2-0... Nya tag imorrn, då vi har match på Hoppskogen mot Bollnäs, får hoppas på att det går bättre för oss då.
Jag hoppas även på att jag får en tid idag hos nån i Bergsjö som fixade min rygg förut, eftersom den håller på och låser sig hela tiden igen.

Svar på Marias kommentar: Ja, vi borde fixa en dag att träffas när du kommer hit, och det låter jättebra med en juluppvisning! Följer Katarina med dig hit upp när du kommer i sommar tror du? Skulle vara kul att få träffa henne igen också.

Nu ska jag dra, men skriver antagligen mer ikväll, pusshej!
Allmänt | |
Upp