Jenny Grahn!

Kan ju säga som så: jag har aldrig träffat en person som är mer likt mig i sättet än vad Jenny är! Det är helt otroligt sjukt alltså. Det är som att vi är samma person i två olika kroppar. Egentligen är det på något konstigt vis som att vi vet mer om den andre än om oss själva.. Vi har bara känt varandra i ett år, men känns som att vi skulle kunna ha känt varandra hela livet faktiskt! Redan första gången vi pratade, började vi prata om allt, och då menar jag också allt. Och sedan dess har det fortsatt. Tror inte det finns nåt vi inte pratat om faktiskt.
Jag är iallafall jätteglad att jag har dig Jenny, för du hjälper mig med en massamassa, och det är skönt att ha någon att prata av sig med! Dig kan man verkligen PRATA med, haha!
(för er som inte känner oss; jag och Jenny är nog de mest pratglada här omkring som det känns!)
PUSS PÅ DIG JENNY!






vi när vi var i stockholm i somras!
Allmänt | |
#1 - - L I N N:

Så känner jag också, just nu är jag rastintelös så har inget att skriva om :P

#2 - - Agnes:

sv; haha okej, men den var fin i allafall ;D

#3 - - Jenny Grahn:

Fan vad fint skrivet :) du gör mig verkligen glad jämt du Cissi!! Det är ju så att vi blir bäst tillsammans :D och jag har det alltid roligt med dig och jag får jämt vara mig själv med dig för du är liksom lika dan :) tack för att du finns!!! <3( ps, har inga gratis SMS. Därför jag inte svarar på meddelanden:). )

Upp