stressar ihjäl

Känns som att jag skulle kunna lägga mig ner och bara ligga och låta tiden gå förbi så jag slipper allting som är just nu.
Pluggat till fysikprov nu ikväll och märker att jag inte kan ett dugg. Blir så himla stressad när jag märker att jag inte kan något! Tårarna bara började rinna när jag fick stressen nu ikväll, så konstigt att det kan komma så mycket tårar utan att man faktiskt gråter.

Kan ju iaf förbereda mig på ännu ett IG av Lasse efter detta fysikprov, om han inte anstränger sig för att få mig att förstå något imorgon! Förstår inte hur man som lärare inte orkar lära eleverna som har det lite svårt i ämnet...

Stort tack iallfall, till Fredrik som hjälper mig!

När jag får såhär mycket stress av skolan exempelvis, så känns allting annat i livet också helt värdelöst. Hela den här kvällen har jag varit halvdeppig.... Så himla jobbigt.
Allmänt | |
Upp