Never apologize for what you feel. it's like saying sorry for being real.

Igår hämtade Peder mig på skolan vid tolv så då drog vi ner på stan och åt lunch på 49:an, asgott!
Sen hem och då sov jag en sväng för jag hade så himla ont i huvudet.
Peder skulle åka och köpa däck, så jag hängde med dit, sen åkte vi en sväng i finbilen hans ;-)



När vi kom in tittade vi på Gumball och sen åkte vi till stan och åt pubmacka med Stefan, Jennifer, Björn och Cicci. Jag fick även köra audin hem!! Var så nervös så jag nästan skakade, haha! Men det gick bra iaf, så det var ju lugnt.
Tittade lite på tv när vi kom hem, men jag la mig och sov halv nio och somnade på en gång.

Idag när jag vaknade igen, hade jag fortfarande lika ont i huvudet. Haft det hela dagen idag med, så det känns inte skitkul...
Allmänt | |
Upp