Man skjuts i ryggen om man flyr.

Igår åkte jag till stan för att köpa en ny doftgran. Först åkte jag till:
Mekonomen, men där hade de inte min gran som jag brukar ha, så åkte vidare till:
Dollar. Där hade de endast 3 sorter att välja på, varpå min INTE var en av dem såklart. Vidare till:
Swedol! Där hade de många olika sorter, vissa jag aldrig ens sett förr! Dock inte min. Chansade och åkte till:
Albert och Herbert! Där hade de bara några få doft-grejer, såklart inte Wounderbaum som jag vill ha och alltså hade de inte min doft heller. Kom att tänka på:
ÖB!! De borde såklart ha!!! Men icke..... Började bli lite less men åkte ändå vidare till:
Statiol. Enorm chansning men kände att jag plockat nästan alla affärer så varför inte. Men nej, de hade en sort. Den svarta som luktar kille. Mitt sista försök:
OKQ8. DE HADE DEN!!! Passade på att köpa 2 st så man är garderad ett tag framåt iaf! Gav killen i kassan enormt med beröm och berättade om alla affärer jag varit till under  dagen!
Men det var sååå värt det! I morse när jag satte mig i bilen förstod jag verkligen varför den heter "Relax". Drog ett djupt andetag och bara njöööt och kände lugnet komma!
| |
Upp