When one door is closed, don't you know that many more are open?

Igår efter min historia om doftgranen handlade jag och Peder, sen fikade jag med Jenny och Oskar på Jambo och sen tillbringade vi nån timme på stan. Jag köpte en hårfön!!!! Billig åså, men jag kan inte riktigt förstå varför man ska ha en jättedyr hårfön? Vad kan vara bättre/sämre med dom? Dom blåser ju och håret blir tillslut torrt. Men nu har jag en iaf!
 
På kvällen följde jag med Henke, Klara och Jenny till Birsta på Biltema. Jenny måste köpa ny ljuddämpare till s40:n. Jättemysigt var det, gillar att umgås med dom.
Kom tillbaka till Hudik vid kvart över nio eller nåt, så sen åkte jag hem där Peder stod och lagade mat! Det var jättegott. Myskillen.

Sötan, ville hålla min hand hela bilresan! Det är inte ofta jag blir omtyckt av en unge så det här är definitivt den bästa ungen jag någonsin träffat! Och att hon är så underbart söt gör det inte precis sämre!
| |
Upp