It completely breaks your heart to know good things change. And there's nothing you can do about it.

Måste bara berätta om drömmen jag drömde igår morse.
Jag vaknade av att Peder låg och strök mig på ryggen och jag låg och lät "Uuuuuuhuhuuuu" typ, som att jag grät utan att det kom tårar liksom. När jag vaknat till var jag så ledsen i hela kroppen så jag började gråta på riktigt.
 
Jag hade drömt att jag vaknat och sagt till Peder att jag drömt att han gjort slut med mig och då sa han "men jag vill ju göra slut". Jag tyckte det kändes så konstigt eftersom han inte visat några som helst tecken på att han ville det liksom. Och i resten av drömmen var jag så himla ledsen vad jag än gjorde liksom.
 
Minns inte så mycket mer av vad som hände men dörmmen fick mig iaf att bli lite rädd. För jag vet inte hur det ska gå fall det tar slut mellan oss, och det är inge bra. Fall det tar slut så måste jag ju klara mig själv liksom. Men samtidigt ska jag ta vara på all tid jag har, som jag alltid gör. Bara ta allt som det kommer, det är nog bäst. 
Tankar/Känslor | |
Upp