Helgen som varit

I fredags jobbade jag 7-13. Hann hem och sola en sväng innan det blev dags för gym för mig och Peder. Fixa sig lite snabbt sen for vi till Peders mamma där det bjöds på grillat, kräftor och västerbottenostpaj, samt jordgubbar, glass och grädde till efterrätt. Peders mormor var också med, så mysigt. Efter vi ätit klart satt vi och lyssnade på musik, pratade och tokade oss som vi alltid gör. Peah och Anton kom också hem dit kring 21.30 så vi hann träffa dem också! Jättemysig kväll.
I lördags klev vi upp kring 9 och åt frukost osv. Gick till gymmet vid 10.
Duschade och fixade oss och vid 13.30 gick vi ner på stan. Var nämligen centrumtravet! Hästar som travade två och två på drottninggatan! Rolig grej. Åkte och åt lunch på Blå Haren, sen tvättade vi camaron och efter det tog vi en glass på glassbaren. Sen gjorde vi inte så mycket mer denna lördag. Skönt faktiskt. Kollade på tv och åt godis hela kvällen.
Igår, söndag, klev vi upp och gick till gymmet. Ben-pass, dom jag älskar dem samtidigt som jag hatar dem! Veckohandlade och efter det låg jag utmattad i soffan hela eftermiddagen och kvällen. Amanda kom förbi en sväng, sen gjorde jag inge mer. Köpte en pizza och åt godis och kollade på tv. La oss kring 22 och somnade direkt. Utslagna hjältar efter en lugn helg. Börjar man bli gammal tro?
Allmänt | |
Upp