En helg i Harmånger

I fredags kväll drog jag till Harmånger. Kollade igenom två avsnitt Ninja Warrior och kollade även på We're the Millers.

På lördagen åkte jag och Matilda till Norrfjärn och tog en lugn och underbar promenad vid havet. Så skönt att gå där och bara andas, titta, njuta och fylla på med energi. 

På väg till Harmånger igen svängde vi in på Statoil för att ta något att äta och där blev vi sittandes i en och en halv timme nästan. Snackade och kollade även lite på damernas tremilslopp. Kändes som när man var 13 och hängde på Statoil varje dag.

Sen slappade vi hemma hos Marthin tills 17 ungefär då vi drog till pizzerian. Vi hade tänkt äta kycklinggryta eller nåt sånt men kom in, tog ett andetag och sen gick det inte att undvika att beställa en pizza! 

Sen hängde vi hemma hos Marthin tills han skulle sova och då hämtade vi upp Ryssen och Niklas och tog med dem till Gnarp där Kim hade brakfest!! Var bara tvungna att åka dit och kolla läget, var minst 100 pers där! Stannade till halv två ungefär. 

Innan jag for till stan skjutsade jag hem Niklas. Hämtade upp Peder utanför krogen och sen drog vi på Statoil för att äta och då blev min bil påbackad!!! Jäkligt schysst att de kom in och sa till men drygt att stå och skriva försäkringspapper tills klockan var kvart över fyra på morgonen... Blev sängen direkt kan jag lova.

Men allt som allt så var denna dag väldigt bra. Så härligt med Matilda att vi inte hade några måsten och bara gjorde det vi kände för! Även roligt att Niklas och Ryssen hängde med till Gnarp, det gjorde det lite roligare där. 
Hoppas eran lördag var lika bra!
| |
Upp