Min måndag

Igår åkte vi kl sju från Hudik till Gävle för en heldag i skolan med två seminarium. Vi hade lite flyt så vi fick sluta 14.50 ist för 16.00!
På kvällen åkte jag och Peder och veckohandlade. Köpte även en blombukett till en av mina tanter som fyllde 90 i helgen men som jag då inte hade tid att åka och gratta. Jäklar vad glad hon blev igår när jag kom dit! Fick tre kramar och allt ville hon bjuda på! Knäppa kort på mig skulle hon. Man riktigt såg hur glad och rörd hon blev. Vad en blombukett och ett besök kan göra va..?!

Vi käkade på Hot Chili som middag då ingen orkade laga nåt igår. När vi kom hem tog jag ett bad och skrev upp sommarens jobbschema, är faktiskt nöjd med schemat trots att jag fick 75% Kändes lite mycket i början men det blev riktigt bra! Har även bokat in klippning och ombre-färgning i början av juli!!! Längtar! 
Hoppas ni hade en fin måndag!
| |
Upp