Dop för Li <3

Lördag den 20/8 döptes Li. Världens bästa präst döpte henne. Efteråt var det fika på Folkets Hus i Forsa. Jag, Rebecca och Tobbe var där och hjälpte Lollo och Gustav på fredags kvällen. Tidigare hade jag och Rebecca hjälpt Lollo att baka i flera omgångar också, så allt var klart på lördagen.

Efter dopet for vi hem till Tomas och Anna-Karin och förberedde för tunnbad tills kvällen. Det var inte ens vatten i karet då, så vi var tveksamma på om vi ens skulle hinna bada den kvällen.

Vi åt på Route 84. Det var jag, Rebecca, Jessica, Anna-Karin, Tomas, Tobbe, Nicke och Kim. As-gott. När vi kom tillbaka hem till dom visade det sig att det var hål i kaminen som vi eldade i, så vi fick hålla på krångla och dona men tillslut, kring 22 tror jag, var det tillräckligt varmt så jag, Jessica, Kim, Tobbe, Nicke och Tomas badade någon timme. Superskönt!

Festligt, Roligt, Sommar | |
Upp