Leksand 28/ - 30/7

Torsdag den 28/7 jobbade jag till 15:30. Efter det brände jag hem och packade och duschade och sen for jag till Forsa. Kl 17:00 begav vi oss till Leksand, jag, Rebecca, Tobbe, Nicke och Macke. Med husvagn och grejer! Kom fram vid 20:00 och då ställde vi i ordning allt, sedan grillade vi korv och drack lite gott.

På fredagen klev vi upp i tid så vi kunde åka med första tåget till Leksand Sommarland där vi spenderade hela dagen. Ååå vad roligt med alla rutchkanor!!! Jag var som vanligt den som aldrig ville sluta åka medans alla andra hade ledsnat för timmar sedan...

På kvällen käkade vi grillbuffé på campingen och gick en sväng längs sjön (?). Alla var as-trötta så vi somnade typ 23 den kvällen! Alla utom Macke då som hittade några bekanta som han festade med, han lade sig väl vid 02:30 eller nåt han.

Vi åkte hem tidigt på lördagen, kring 09:00 tror jag. Det var en helt fantastisk minisemester, vilka härliga vänner jag har. Älskar att hitta på såna här saker!

Festligt, Roligt, Sommar | |
Upp