Brun utan sol

Idag är det första gången på fleeera veckor som vi var i skolan! Två föreläsningar, iaf den första var intressant och nyttig! Jättekul att äntligen träffa alla igen!

Det var säkert fyra stycken som frågat om jag varit utomlands eller om jag solat solarium, spraytanat mig kanske?? Men nej, jag använder brun utan sol. Oj vad förvånade alla blev, det ser ju så äkta ut!!! Så därför måste jag tipsa er.

Den från Loreal använder jag i ansikte och nacke/hals, är noga att se till att jag inte missar någon linje vid hårfästet eller liknande. Den från Dove använder jag på resten av kroppen, för att den är billigare haha! Den finns i två nyanser och jag har den som är till för mörkare skinn för att jag vill att den ska ge ett brunare resultat. Tycker båda fungerar riktigt bra och jag köper dessa på Ica Maxi!

Först smörjer jag två till tre dagar i rad beroende på när jag blir nöjd, sedan smörjer jag varannan dag.

Tips | |
Upp