Blir så irriterad!!

I våras blev min mobilkamera väldigt värdelös. Kunde aldrig hitta fokus så allt blev suddigt. Om den tillslut lyckades fokusera på något blev alltid ena delen suddig trots alls. Om jag knäppte en stående bild blev högra sidan suddig, knäppte jag en liggande bild blev övre sidan suddig. Tittade efter noggrannt och upptäckte då en spricka på sidan av kameraglaset och antog också att det var orsaken.

Då yttre skador inte gäller på garantin så kontaktade jag hemförsäkringen. De kunde bidra med 1700 kr för att laga telefonen. Då det skulle gå på över 5000 kr att laga den kände jag NEJ och tänkte antingen köpa ny tele eller helt enkelt stå ut bara.

Dock tappade jag telefonen i golvet två gånger en kväll i juni, på Tobbes student minns jag, och sedan dess har kameran fungerat perfekt?? Som om ingenting ens hänt??? Tills igår....... när bilderna helt plötsligt blir suddiga igen. Har inte ens tappat telefonen och ändå har något ändrats.... Ni kan se på bilderna nedan. Bilden längst ner lyckades jag hitta fokus, men då är ändå övre delen suddig as you can see...... Blir så jäkla arg.....

Allmänt, Tankar/Känslor | |
Upp